Intr-o dimineata frumoasa..

07:31


Buna dimineata...


Sa te trezesti intr-o dimineata frumoasa si sa ai un zambet pe fata. Sa te ridici din pat si sa fi plin de viata. Sa visezi si sa vezi ziua care iti sta in fata una plina de fericire si pace sufleteasca. Sa stii ca Dumnezeu este acolo la fiecare pas al tau. Sa vezi in fata ta binecuvantarea care te-a asteptat toata noaptea. Sa ai oameni in jurul tau care sa te incurajeze si sa te ridice, prin rugaciunile lor, tot mai sus. Sa simti mana lui Dumnezeu cum te tine ca sa nu cazi. Sa vezi cum cerul iti zambeste printr-un soare care te incalzesc. Sa simti mangaierea dulce care ti-o da adierea vantului.

Fa un pas inainte, ridica privirea, zambeste si incepe ziua..
Cu un zambet poti invinge orice. Te simti epuizat, obosit, trist si lipsit de viata?
Canta si tu o cantare, sari in sus si inveseleste-te! Daca accepti ca tu doar atat poti sa fi trist pentru ca nu ai dormit destul, sau sa fi plictisit pentru ca ai doar impresia ca nu ai ce face, sau sa te simti epuizat pentru ca mergi iar la lucru sau la scoala, atunci poti sa fi mai mult ca sigur ca si maine va fi la fel.

Ridica privirea si ZAMBESTE!
Ia o gura de aer (rece probabil ca a venit iarna) si multumeste ca inca mai ai o zi.
Fi multumitor pentru ziua care ai primit-o in dar.

Sa ai o zi plina de ZAMBETE si VESELIE!

You Might Also Like

4 Comentarii

  1. Imi place mult ce ai scris, e un mesaj frumos care te face sa vrei sa schimbi ceva in bine.Ar fi fost fain sa il fi citit la inceputul zilei nu acum, dar merge pentru o seara frumoasa. Si chestia cu lampa e foarte faina:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram treaz la ora 5 si am zis sa scriu ceva pentru cei care se vor trezi :) Am trimis la mai multa lume mesajul si sper ca am schimbat ceva cu el :) Lampa este geniala :x am gasit-o si eu pe net. :)

      Ștergere
  2. Ce frumoss ...Multi dintre noi uitam sa mai zambim ..uitam pur si simplu sa mai dam un buna dimineata celor dragi ( pt ka ne grabim ..) uitam sa mai zambim cerului...sa multumim celor dragi si mai ales lui dumnezeu .. uitam ..pentru ca am devenittt usor usor niste masinarii cata puse pe munca pt a obtine banii ... !! :(

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page