Trecutul si Prezentul, oglinda Viitorului.

16:35



TRECÚT1 s. n. 1. Timpul care s-a scurs (până în prezent); întâmplările, faptele, starea de lucruri din acest timp.

  Viitorul este o multime de evenimente si intamplari necunoscute. Este pasul pe care il facem grabit in prezentul real. Dar prezentul si viitorul se datoreaza doar trecutului. Una fara alta nu ar exista.
Astazi am realizat ca fiecare pas si fiecare intamplare din trecutul meu a ajuns sa ma defineasca astazi.

  Am scris definitia a trecutului mai sus ca sa intelegem mai bine despre ce anume vorbim.
Timpul acela care s-a scurs si evenimentele care te ating, te schimba si te formeaza. Te aduc la omul care esti in prezenta si te ajuta sa mergi spre viitor. Trecutul este aceea parte a prezentului, daca pot sa zic asa, care se reflecta in viitor. Imi aduc aminte ca si ieri cand eram copil si bateam mingea cu colegii in curtea scolii. Dar imi aduc aminte si de acele momente care te schimba. Evenimente care te ajuta sa te maturizezi si sa cresti. Parca era ieri cand ma botezam. Si totusi timpul trece asa de repede, iar realizarile noastre sunt asa mici.
  Ieri a fost una din acele zile cand bateria la telefon nu imi ajungea cateva ore. Cand pe Facebook aveam cateva sute de notificari, telefonul suna cand pentru un mesaj cand pentru un apel, iar Whatsapp-ul nu se lasa nici el batut. Ieri a fost ziua cand toata lumea si-a adus aminte de mine si cand toti imi stiau numarul de telefon. Ieri a fost ziua mea. Sunt 24 de ani din 18 mai 1992 si fiecare an are povestea lui speciala.


  Si acum inapoi la subiectul meu. Daca trecutul, prezentul si viitorul sunt legate pentru vesnicie, atunci fiecare decizie luata este o caramida pusa in casa care ne reprezinta pe noi. Si atunci stau si ma gandesc, cum ar trebui sa arate o casa care ma defineste pe mine. Imi fac asa o imagine in cap si ma intreb daca mi-ar place privelistea. Parca ma uit si vad acolo am una mai mare, acolo este una de aur, aici am o bucata de lemn si mai jos este ceva bula parca de aer. Iar toate astea fac doar un zid. Ma intreb oare cum este restul casei si cum v-a arata pe cand este gata. Si daca totusi aspectul ei nu este unul frumos, atunci cum este structura casei care ma reprezinta?
  In momente grele ai luat decizii care au fost stalpi de sustinere pentru viata ta. Iar la bine poate i-ai daramat. Daca trecutul tau iti vorbeste astazi, oare ce ti-ar zice? Daca as vedea viitorul, oare care mi-ar fi prezentul?
Si totusi eu vad viitorul. Ma vad langa El, intr-o imparatie vesnica pe strazi de aur si cantand vesnic.     Daca ma vad acolo care este prezentul meu? Pentru ca trecutul mi-l cunosc si acela nu ma duce in viitorul meu. Eu vreau sa pun mana pe prezent si daca dupa 24 de ani plini de evenimente, intamplari si momente inca nu sunt stapan pe prezentul meu, atunci acum vreau sa fiu. Mai fac un pas si mai creez o caramida pentru casa din mine.

  Nu vrei si tu sa iti faci o idee? Nu vrei si tu sa te vezi cantand pe strazi de aur?
  Nu vrei sa iti pui mana pe viitor luand decizie sa iti schimbi prezentul?
  Nu vrei sa te uiti in trecut si sa iti para rau?

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page