Linistea dinaintea Furtunii.

22:52

  Ma uitam pe cer si ma intrebam oare de ce este atata liniste. Raspunsul parca imi fugea prin minte si doar  nu puteam sa pun mana pe el. Cand, in toata linistea aceia vad in departare cum vin niste nori negri, incarcati si pregatiti de ploaie. Atunci uitandu-ma pe geamul din balconul meu, mi-am amintit raspunul. Se zice ca inainte de orice furtuna este liniste si pace. Si cine sunt eu sa contrazic pe cei care zic lucrul acesta?
  Nu te-ai intrebat niciodata de ce ai atat timp liber si de ce parca mereu te plictisesti orice ai face? Nu te-ai intrebat de ce atata pace si liniste in jurul tau? Inainte de orice ploaie, parca este o mica agitatie in aer. Insectele isi cauta repede adapost si toate fug ca sa nu le prinda ploaia. Pasarile parca dispar si nu mai auzi nici macar o musca zburand. Apoi dintr-o data se face putin mai rece si cand deja ai zis ca iti este frig pe nas te picura ca semn ca vine ploaia. Si din toata linistea aceia se lasa o ploaie grea si dintr-o data se intuneca. Te prinde parca asa o melancolie si esti cuprins de tot felul de sentimente. Cauti o patura calda, o cana cu ceai fierbinte, o carte buna si un pat moale. Cauti adapost pana trece furtuna si esti linistit pentru ca stii ca trece si oricum ai fost pregatit pentru ea.
  Si acum daca stai linistit in pace si nu auzi nimic in jurul tau dar vezi in departare cum se apropie furtuna, nu crezi ca este timpul cand trebuie sa te pregatesti?
  Mereu ma intrebam de ce am atata timp liber, de ce sunt asa de plictisit si de ce nu sunt satisfacut orice as incerca sa fac. Din cand in cand o mai auzeam pe mama "de rugat te-ai rugat?" si ma gandeam ca este doar ceva ce trebuie sa zica din datoria ei de mama. Niciodata nu mi-a trecut prin cap ca aceia liniste si pace pe care o aveam si o am, sa fie momentul si linistea care este inaintea furtunii. Eu credeam mereu ca eu fiind crestin trebuie sa ma rog pentru probleme si necazuri atunci cand le am, nu sa ma pregatesc pentru ele si sa ma rog din timp. Doar astazi am realizat ca daca vreau in timpul problemelor mele sa pot sa imi caut o patura calda, un ceai fierbinte si un pat moale si sa stau linistit sa treaca furtuna, trebuie sa fiu pregatit de inainte.
  Acum intrebarea "te-ai rugat?" nu ma mai face sa dau din mana ca si cum "bine bine, am altceva de facut"...
  Acum intrebarea parca ma trezeste de dimineata si ma face sa ma rog chiar daca nici nu vad furtuna in departare. Ma rog ca si cum ea ar fi deja aici, ca si cum ma doare si vreau scapare. Nu pentru ca sunt in durere, nu pentru ca ma ploua si nu am umbrela si nici pentru ca ceva imi lipseste. Dar o fac pentru ca atunci cand furtuna vine, nu vreau sa am o simpla umbrela sau doar un medicament pentru alinarea dureri. Vreau sa am peste cap un acoperis care sa fie atat de puternic incat sa nici nu aud picuri de ploaie, iar durerea sa nici nu o simt atunci cand ea ar trebui sa vina.
  Daca ai citit si tu aceste cuvinte si iti merge bine, pleaca genunchiul si roaga-te ca atunci cand vine greul sa poti trece prin el cu bine. 


You Might Also Like

1 Comentarii

  1. Foarte frumos gând. Dumnezeu să te binecuvânteze! Dacă toți am face astfel, am avea mai multă pace în mijlocul furtunii!

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page